Välkomna
Här kan ni titta på bilder och läsa om mitt och
mina fiskevänners äventyr på sjöar runt om i sverige,
Ni är ochså välkomna att skicka in Bilder och
eller annat som rör Fisket i sverige
till : team.rodingen@live.se
Peter/Team Rödingen











lördag 5 juni 2010

Napp Napp Napp




I dag var det tredje gången gillt för Johan han fick drilla upp en 7,2kg:os Lax som tog på riggen 10m ner ,betet var en NK Mag i svergefärgerna,tyvärr var jag inte med i båten för assistans vid håvning och filmning,jag hoppade med bullen i hans Nordsjö 640 med zuzuki 150hk som fungerar kannon som fiskemaskin,Tyvär lyckades vi inte matcha Johan och Hasse ,men jag fick reda på många heta platser här vid Undensten. Så nu var denna veckan slut och den har varit väldigt trevlig med fiske alla dagar, fint väder inget regn god mat och inte minst trevliga kamrater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar